darmowe gry online
gry online logo Gry online homeTypy gierNajlepszeNajczęściej graneDodaj grę
Kategorie

Gry strategiczne


Goodgame Empire

Liczba zagrań:

160229 + 1

Oceń grę:

obrazekobrazekobrazekobrazekobrazek

Ocena: 4,94

serce duze caleserce duze caleserce duze caleserce duze caleserce duze cale

Gra nie działa?

Zgłoś problem


Sterowanie

Myszka

Gry mysz



Opis gry

Strategia multiplayer rozgrywana w czasie rzeczywistym. Zbuduj i ulepszaj swój zamek. Stawiaj nowe budynki, werbuj żołnierzy do ataku lub obrony. Wytwarzaj lub zbieraj potrzebne do budowy i produkcji surowce. Zapewnij wszystkim swoim mieszkańcom dobrobyt i ochronę. Im więcej mieszkańców posiadasz, tym większe możesz zbierać podatki. Graj z innymi graczami z całego świata, wstępuj za ich zgodą do sojuszy, by móc bronić się i atakować razem. Organizuj potężne ataki, po których przyniesiesz do swojego królestwa zdobyte łupy i osłabisz nękających Cię napastników. Twoje imperium musi rosnąć w siłę.

Na samym początku gry jesteś objęty tygodniowym okresem ochronnym - nikt nie może Cię zaatakować. Postaraj się w tym czasie maksymalnie rozbudować swoje imperium, by mogło później odeprzeć wrogów. Uważnie czytaj wszystkie informacje zawarte w samouczku i poradach doradców (ikonki misji po prawej), by jak najlepiej poznać wszystkie tajniki gry. Gra jest rozgrywana w czasie rzeczywistym, czas stale upływa i akcja toczy się nawet, gdy masz wyłączony komputer.

Kupno rubinów pomoże Ci w szybkim czasie rozbudować Twoje imperium i zdobyć przewagę nad innymi graczami. Możesz zwiększyć za nie pozyskiwanie surowców i łupów, przyspieszyć budowę obiektów i pozyskać wiele innych udogodnień. Za rubiny możesz też kupić bardzo przydatne w dalszej grze dodatkowe pole budowy, pozwalające na stawianie dwóch lub więcej budynków w tym samym czasie. Ulepszenie to działa przez 7 dni. Rubiny możesz kupić za pomocą sms-a (u dołu), lub wybierając inną metodę płatności, np. Paypal.




Goodgame - podobne gry

Goodgame Big Farm

Goodgame Big Farm

Goodgame Galaxy

Goodgame Galaxy

Goodgame Farmer

Goodgame Farmer

Goodgame Cafe

Goodgame Cafe

Goodgame Mafia - Goodgame Gangster

Goodgame Mafia - Goodgame Gangster
Pokaż wszystkie gry typu goodgame



Podziel się grą

Spodobała Ci się ta gra? Podziel się z innymi! Skopiuj i wyślij znajomym poniższy link na e-maila, forum, blog, gg lub inne, niech oni też zagrają!




Poleć tę grę




Komentarze
strzałki komentarze

Dodano: 2014-01-12 - 12:53 przez misio121

fajna gram

Dodano: 2013-10-13 - 15:49 przez Rooney

Gra ktoś w to ? ;x

Dodano: 2013-05-25 - 13:51 przez mati007

fajna

Dodano: 2013-03-10 - 09:47 przez m

zaczyna mnie***

Dodano: 2013-02-27 - 16:45 przez marko

zapraszam do sojuszu legon chwały

Dodano: 2013-02-03 - 17:21 przez xdw7

zapraszam do azincourt polsk

Dodano: 2013-01-04 - 20:51 przez mark

tagra iest ok umnie wszystko działa

Dodano: 2012-12-13 - 13:24 przez aga30

czemu nie moge sie zalogowac na grze

Dodano: 2012-12-13 - 10:58 przez koloplayer1

nie umiem się zalogować już pare godzin

Dodano: 2012-11-23 - 20:41 przez hulkdemiro

czasami zalogowanie sie tutaj to masakra

Dodano: 2012-11-01 - 09:52 przez r

czemu się nie ładuje

Dodano: 2012-10-16 - 11:58 przez Enderdragon

Dlaczego gra sie nie ładuje ?

Dodano: 2012-09-14 - 14:26 przez ASIA 18

fajne rubiny są płatne gdy bym wiedziała to bym się nie logowała

Dodano: 2012-08-17 - 16:37 przez Wiara 1234

Kiedy zamek jest ruiną czy jest możliwość jego odbudowy czy to koniec gry

Dodano: 2012-07-29 - 12:56 przez Maverick

dlaczego nie mogę się zalogować od 2 dni???

Dodano: 2012-07-24 - 12:57 przez marko122

kurcze ta gra coś niedział ale dość fajna to ona jest

Dodano: 2012-07-12 - 21:31 przez Enderdragon

kur** ładuje sie nw co i czekam juz pół godziny!!!

Dodano: 2012-07-12 - 17:12 przez ewelina294

jaka głupia gra... !!

Dodano: 2012-05-30 - 19:08 przez gilek

czy ta gra dlugo sie wgrywa

Dodano: 2012-05-18 - 06:19 przez staszek622

co jest z tą grą*** nie moge sie zalogować i 8 miechów poszło w***

Dodano: 2012-05-16 - 07:15 przez koloziolo

trzeba czekac az barany naprawia gre.tylko rubiny wiedza jak sprzedawac

Dodano: 2012-05-16 - 06:23 przez staszek622

wiecie jak morzna sie zalogować na koncie po atualizaci bo ja nie moge

Dodano: 2012-05-16 - 06:16 przez koloziolo

nie dyiala juz od aktualki

Dodano: 2012-05-15 - 19:35 przez staszek622

działa wam gra

Dodano: 2012-05-15 - 10:49 przez koloziolo

niedopracowana gra:)szkoda tylko czasu.teraz zostaniemy farmami:)

Dodano: 2012-05-15 - 09:28 przez szymon421

ja też mam kłopoty z grą co robić napiszcie. Wczoraj myślałem że wina jest po mojej stronie ale dzisiaj widzę że wy też macie kłopoty

Dodano: 2012-05-15 - 06:04 przez koloziolo

po aktualce nie dziala.

Dodano: 2012-05-14 - 23:31 przez asia

hey BARDZO PROSZE WSKAZUWKI JAK TA GRE WŁĄCZYC???

Dodano: 2012-05-14 - 16:16 przez koloziolo

dziala wam dzis gra?

Dodano: 2012-04-11 - 18:29 przez o.l

zafajista gra prawie codziennie w nom gram a co do zaproszenia o jakiej nazwie masz zamek.lord baron

Dodano: 2012-04-01 - 13:35 przez Danielolejos

aa

Dodano: 2012-03-29 - 17:39 przez TO JA Lord Baron

Sorki za pomyłke! Gram na polski 1 :P Prosze o zaproszenie do jakegoś sojuszu!:D

Dodano: 2012-03-25 - 19:56 przez Lord Baron

Szukam sojuszu na świat 1 ... Mam dopiero 7 lv ale rośnie!!!! Prosze o propozycje!:D

Dodano: 2012-03-14 - 14:08 przez lessa999

:D :D

Dodano: 2012-03-08 - 14:35 przez agnia88

;p

Dodano: 2012-02-29 - 11:29 przez arczi

:P

Dodano: 2012-02-27 - 16:09 przez wojtek23

fajna gra a ty weronika jestes za mała na tą gre

Dodano: 2012-02-18 - 10:41 przez kuba12345

super ekstra gra

Dodano: 2012-02-11 - 16:29 przez james

this game for me it is boredom I don't recommend is better goodgame fgashion and goodgame disco

Dodano: 2012-02-10 - 12:49 przez Rafal123

Siema gram w to i mam 10 lvl moja nazwa zamku to NIEUSTRASZONY a co do gry 5/5 . A wgl to moj nr GG : 38580334 a ty korolana czy jakos tak nawet zastara jestes nate gry :P pozdro dlatego co w to gra :D

Dodano: 2012-01-16 - 16:45 przez luu

fajna gierka dla mnie gupia

Dodano: 2012-01-03 - 19:53 przez wera

fajna gra jakby co to jestem tamta co przedtem weronika tylko zmieniłam nazwe

Dodano: 2011-12-21 - 21:49 przez adam325

super gra andziola ty nie myślisz?KolORoWa przecież 11 lat to nawet dużo ja też mam 11 lat i spokojnie w to gram powiedz tacie i mamie że inni ludzie tacy co mają 11 lat też w to grają jak co to mi powiedz jak chcesz

Dodano: 2011-12-16 - 09:55 przez lessa999

andziola może po to mówiła żeby potem rodzice nie byli na nią źli że ich okłamała przemyśl to

Dodano: 2011-12-15 - 19:01 przez andziola

to ej ty KolORoWa to poco mówiłas to rodzico ty nie powazna

Dodano: 2011-12-14 - 19:35 przez Maciek213

Gra fajna 22lvl trudno sie nabija

Dodano: 2011-12-14 - 13:25 przez weronika

przyznaję wam rację lessa999 i marcin ale fajna gra

Dodano: 2011-12-12 - 15:34 przez lessa999

marcin ma rację weronika kto by chciał szukac chłopaka przez czat pod grą

Dodano: 2011-12-11 - 19:26 przez techno marcin!

weź weronika kto by szukał w tej grze hłopaka lub dziewczyny nikt bo po co nie wam to wuwie nie do ściany to tak czy nie wybierzcie ale już

Dodano: 2011-12-11 - 13:15 przez weronika

rafix76 masz rację ja też mam 11 lat a moja mama mówi że ta gra jest od10 lat KolORoWa możesz grać a propos chodzę do 3c

Dodano: 2011-11-29 - 15:50 przez rafix76

Weronika Kolorowa:)powiedz Tacie że pouczysz sie historii i poznasz życie w średniowieczu to może Ci pozwoli grac:)

Dodano: 2011-11-26 - 19:01 przez lessa999

tak kolorowa jest już duża

Dodano: 2011-11-23 - 19:08 przez weronika

KolOroWa jest już duża na takie gry

Dodano: 2011-11-23 - 18:28 przez KolORoWa

Cześć Wam. Mam na imię Weronika i mam 11 lat. Mama mówi że jestem jeszcze za mała na takie gry... Ja zaprzeczam! Mógłby ktoś napisać że nie jestem za mała na takie gry? Pokarze ten komentarz mamie i zrozumie że: a)jestem duża b)jest to fajna gra c)mogę w nią grać Proszę Was!

Dodano: 2011-11-23 - 14:25 przez lessa999

no co weronika chciałaś żeby ktoś napisał ,,coś,, więc proszę masz

Dodano: 2011-11-22 - 18:30 przez weronika

lessa999 bardzo śmieszne

Dodano: 2011-11-22 - 15:27 przez MaXimusso

szukasz chłopaka przez pisanie komentarzy pod grą?? omg...-_-...

Dodano: 2011-11-22 - 14:16 przez lessa999

coś

Dodano: 2011-11-21 - 18:43 przez weronika

czy nikt nie gra?napiszcie coś!

Dodano: 2011-11-20 - 17:06 przez weronika

napiszcie coś do mnie szczególnie chłopaki szukam chłopaka

Dodano: 2011-11-19 - 15:54 przez weronika

super gra nie mogę się doczekać następnej

 

Dodaj komentarz do gry

Nick:

Treść komentarza:

Przepisz kod z obrazka:

token

Komentarze, które są zlepkiem liter, słów będą usuwane.
Komentarze, które są obraźliwe, uwłaczają innym osobom lub są pisane na szkodę serwisu lub jego użytkowników będą usuwane z możliwością zablokowania komentowania lub całego serwisu dla komputera, z którego taki komentarz wysłano.

Po dodaniu komentarza ta strona zostanie przeładowana!



www.gry-online.pl
Kontakt | Informacje i warunki | Moje Gry | Top Gry | Najczęściej grane | Dodaj grę | Darmowe gry online | Mapa strony
Gry darmowe online - Copyright 2010